شرکت پخش پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

شرکت پخش پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

قیمت پودر زعفران سحرخیز بسته بندی

با توجه به حجم بالای تقاضا برای تولید پودر زعفران از طرف مشتریان و خریدارن شرکت پخش پودر زعفران بهرامن تولید بسته بندی های 1/5 گرمی خود را به صورت فشرده و انبوه ادامه می دهد.

پودر زعفران بهرامن و مزیت استفاده از آن

شرکت پخش پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

اگر می خواهید از فراورده هایی که از زعفران تولید می شوند محصول به خصوصی را که برای غذای سفره شما کارکرد مهمی را داشته باشد خریداری کنید پیشنهاد کارشناسان با تجربه و حرفه ای در علم تغذیه خرید پودر زعفران بهرامن خواهد بود. قیمت پودر زعفران نسبت به خرید خود زعفران بسیار مناسبتر است که مشتریان را ترغیب به خرید حداکثری این محصول می نماید. پودر زعفران بیشتر برای مصارف غذایی کاربرد دارد. استفاده از رنگ و طعم رنگ پودر زعفران بهرامن در تهیه غذا ها ،شیرینی ها و هم چنین در هتل ها و رستوران ها بسیار کاربرد دارد.

پودر زعفران بهرامن

شرکت پخش پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

خواص پودر زعفران بهرامن به مانند خواص زعفران است و طعم و رنگ عالی خود را داراست و به غذا منتقل می کند. قدرت رنگ دهی پودر زعفران بهرامن بسیار خوب و با کیفیت است که مشتریان زیادی را به سمت خود جلب نموده است. بسیاری از افراد به اشتباه رنگ غذا موجود در بازار را با پودر زعفران یکی می دانند. باید به این افراد گفت که رنگ غذا در بازار به وفور دیده می شود و حتی دست فروش ها نیز این محصول را به فروش می رسانند.

رنگ خوراکی جدای این بحث ها اصلا خواص زعفران را ندارد و برای سلامتی بسیار مضر بوده است.

بسته بندی پودر زعفران

شرکت پخش پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

در حال حاضر بسته بندی پودر زعفران سبب می شود هوا و رطوبت وارد نشود و از کیفیت و مرغوبیت زعفران کاسته نمی شود. زعفران پودر شده اگر به آن هوا برسد عطر آن کم می شود و باز اگر هم رطوبت به زعفران برسد خواص آن از بین خواهد رفت. هر شرکت تولید کننده بروی بسته بندی خود روش نگهداری محصول خود را حتما قید می کند تا مشتریان تا مصرف کنندگان از کالای خریداری شده خود مراقبت لازم را داشته باشند. ناگفته نماند که اگر مقدار کمی از پودر زعفران بهرامن را درون مقداری آب حل کنید رنگ بسیار خوشرنگ زعفران را مشاهده خواهید کرد.

پودر زعفران خالص

شرکت پخش پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

برخی شرکت های تولید کننده پودر زعفرانی را که تولید می کنند مقداری ناخالصی به همراه زعفران می افزایند که به گمان خودشان لازمه این کالای تولیدی است. آن ها پودر قند را به جهت جذب گرد زعفران استفاده می کنند ولی پودر زعفران بهرامن این طور نیست و به صورت صد در صد طبیعی تولید می شود.

تمام تلاش پرسنل این شرکت تولیدی بر آن است تا محصولی درجه یک را روانه بازار نماید تا مشتریان با رضایت کامل از خریدشان این کالا را مصرف نمایند. این محصول در شرایط کاملا بهداشتی و طبق استانداردهای مد نظر تولید شده و این اطمینان خاطر را به تمامی مشتریان خود ابراز داشته است.

مدیران شرکت پودر زعفران بهرامن تمام تلاش خود را به کار برده تا امکان ارسال کالاهای تولیدی خود را به سراسر کشور عزیزمان فراهم سازد تا همه بتوانند از این محصول بهره ببرند. همیشه به دنبال راه ها و روش های مختلفی بوده اند تا هر چه سریعتر ارسال مرسولاتشان انجام بپذیرد و با تلاشی که انجام شده این امر میسر شده است. با این تلاش ها این شرکت توانسته جزء بهترین برند های ایران شناخته بشود و البته هم پای بقیه رقبا در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

پودر زعفران تقلبی در بازار

شرکت پخش پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

در حال حاضر با تولید نامحدود و قیمت بالایی که زعفران دارد باعث شده برخی از شرکت ها که جز سود خودشان چیز دیگر مهم نمی باشد دست به تولید نمونه های تقلبی در تولید فراورده هایی از این گیاه بزنند. این محصولات بیشتر از مواد افزودنی و مواد شیمیایی تولید می شوند. برای تولید تقلبی از پرچم گیاه گلرنگ و گیاهان مشابه زعفران استفاده می شودکه ایجاد رنگی زرد را بعد افزودن به آب می کند  وقتی رنگ های شیمیایی را به آن می افزایند تقریبا همانند رنگ زعفران می شود.

سوال داری، من اینجام!