شرکت تولید کننده اسپری زعفران بهرامن 110 میلی گرم

شرکت تولید کننده اسپری زعفران بهرامن 110 میلی گرم

شرکت تولید کننده اسپری زعفران بهرامن 110 میلی گرم

اسپری زعفران بهرامن یک محصول کاملا طبیعی و بهداشتی، تهیه شده از زعفران درجه یک توسط تولید کننده آن، شرکت بهرامن است که با با حجم 110 میلی گرم به بازار عرضه می گردد.

خرید اسپری زعفران بهرامن از مرکز اصلی

شرکت تولید کننده اسپری زعفران بهرامن 110 میلی گرم

زعفران، یکی از اصلی ترین محصولات ایران است که از دیرباز در سفره هر ایرانی نقش به سزایی داشته است. ایران با تولید سالیانه بیش از 100 تن زعفران بزرگترین تولید کننده زعفران در دنیا است، که متاسفانه خام فروشی زعفران در گذشته از فرصت های اقتصادی این محصول کاسته است. شرکت بهرامن با دانش و تکنولوژی به روز دنیا این امکان را فراهم ساخته که از زعفران، فرآورده های مختلفی ازجمله اسانس زعفران، آب زعفران، پودر زعفران، قطره زعفران، مایع زعفران، رنگ زعفران و از همه مهم تر اسپری زعفران حاوی 110 میلی گرم زعفران طبیعی آماده برای مصرف در بسته بندی 6 عددی برای مصرف مردم شریف عرضه نماید.

این اسپری، از ترکیب آب و زعفران خالص درجه یک تهیه شده که به عنوان یک طعم دهنده و رنگ دهنده بی نظیر برای تزیین برنج، تهیه و تزیین شیرینی، بستنی، غذاهای مخصوص زعفرانی، انواع خوراک ها (خوراک مرغ، گوشت، جوجه کباب) چای زعفران، شربت و غیره استفاده می شود.

شرکت تولید کننده اسپری زعفران بهرامن 110 میلی گرم

از مهم ترین خواص اسپری زعفران می توان به توانایی بهبود الگوهای خواب، تقویت سلامت قلب، افزایش گردش خون، پیشگیری از دیابت و تقویت استخوان ها اشاره نمود. از مزایای آن نیز 5 برابر بهره وری بیشتر، امکان استفاده در هر لحظه، کاملاً طبیعی بودن آن، 18 ماه ماندگاری بدون نگهدارنده و حذف مراحل وقت گیر سائیدن و دم کردن زعفران نام برد.

شرکت تولید کننده اسپری زعفران بهرامن، به دلیل داشتن گواهی و شرایط صادرات، تمامی محصولات خود را نه تنها به تمام نقاط کشور ارسال می نماید، بلکه محصولات آن به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می گردد.

اسپری بی نظیر زعفران 110 میلی گرم بهرامن یکی از اسپری های با کیفیت و ایرانی می باشد که استفاده از این محصول می تواند غذای شما را خوش رنگ و خوش بو کند.

شرکت تولید کننده اسپری زعفران بهرامن 110 میلی گرم

اثرات محافظتی و ترکیبات فعال اسپری زعفران بهرامن و همچنین مکانیسم های مولکولی زعفران بر سیستم ایمنی بدن اثبات شده است. امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان خرید اسپری زعفران 110 میلی گرمی بهرامن برای تقویت سیستم ایمنی بدن خصوصا در افراد دیابتی، به صورت آنلاین و بدون خارج شدن از منزل میسر شده است.

برای خرید مستقیم این محصول با نازل ترین قیمت موجود در بازار بهتر است از طریق شرکت فرانیز اقدام نمود، و با برقراری ارتباط ساده با نمایندگان فروش بهرامن محصول خود را تهیه کرد.

سوال داری، من اینجام!