سفارش و خرید از سایت بزرگ زعفران مثقالی

سفارش و خرید از سایت بزرگ زعفران مثقالی

سفارش و خرید از سایت بزرگ زعفران مثقالی

با سفارش زعفران مثقالی از طریق سایت بزرگ فرانیز می توانید این محصول را از یک برند معروف با کیفیت عالی خریداری نمایید. این مرکز بهترین نوع محصولات زعفرانی را که دارای کیفیت، اصالت و مرغوبیت باشد به مشتریان عرضه می کند.

زعفران مثقالی

سفارش و خرید از سایت بزرگ زعفران مثقالی

معمولا خرید زعفران مثقالی توسط افرادی صورت می گیرد که این ادویه را برای مصارف خانگی می خواهند. تنها چند کلاله از زعفران می تواند به میزان قابل توجهی رنگ به اقلام غذایی بدهد، زعفران از جمله گرانترین ادویه های تولید شده در دنیا می باشد. به همین دلیل است که معمولا خرید زعفران در حجم های کم صورت می گیرد.

بیشتر صادرات زعفران ایران به کشور های خارجی به صورت فله ای می باشد، فروش زعفران مثقالی در بازار های خارجی پیشرفت چندانی ندارد ولی در بازار های داخلی فروش به صورت مثقالی یکی از بهترین و پرسودترین زمینه های تجاری می باشد.

سفارش و خرید از سایت بزرگ زعفران مثقالی

زعفران دارای ارقام متعددی مانند؛ نگین، پوشال، دسته، سرگل است که هر کدام از این ها با توجه به نوع کیفیت آن ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. با توجه به میزان رنگ دهی زعفران و کیفیت و عطر بی نظیر آن خرید این ادویه به صورت مثقالی و گرمی برای مصارف خانگی کافی می باشد.

قیمت زعفران مثقالی به نوع زعفران و برند آن و میزان کلاله های شکسته، میزان خامه موجود در هر مثقال، فر خوردگی کلاله ها و عیار آن نیز بستگی دارد. نوع بسته بندی زعفران نیز بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. پایین ترین نوع بسته بندی به صورت پاکتی می باشد و بالاترین نوع بسته بندی خاتم هست که بیشتر برای صادرات استفاده می گردد.

زعفران عطر، طعم و رنگ خارق العاده ای دارد استفاده از این ادویه با ارزش در بین ایرانیان بسیار مرسوم است و برای مصارف مختلفی مانند؛ تهیه ی خورشت ها، انواع خوراک ها، تهیه شیرینی، جوجه کباب، قنادی ها، تهیه ی بستنی، شربت، پولکی و غیره از این محصول بهره می گیرند.

سفارش و خرید از سایت بزرگ زعفران مثقالی

 ایران یکی از کشور های پیشرو در زمینه ی تولید زعفران می باشد و بیشترین میزان تولید زعفران در دنیا را به خود اختصاص داده است. قائنات یکی از قطب های مهم تولید زعفران در کشور است کیفیت زعفران تولید شده از این منطقه بسیار بالا هست.

کشور های مختلفی به دنبال خرید زعفران از منطقه قائنات می باشند، رنگ کلاله های زعفران، عیار بالا، عطر و طعم بی نظیر، صاف و ضخیم بودن کلاله ها، نداشتن رشته های شکسته و غیره نشان دهنده کیفیت بالای زعفران این منطقه می باشد‌، به همین دلیل دارای طرفدارن خاص و زیادی است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!