سفارش آنلاین اسانس زعفران مایع

سفارش آنلاین اسانس زعفران مایع

سفارش آنلاین اسانس زعفران مایع

اسانس زعفران مایع را از طریق سایت آنلاین و به روز سفارش دهید. کیفیت آن تضمین شده و مخصوص رستوران ها و آشپزخانه ها و حتی مصارف خانگی تولید شده است. این کار به سایر کشورهای اروپایی صادر می گردد.

اسانس زعفران مایع از جمله کالاهای محبوب بین ایرانیان بوده که همه ساله استفاده از آن در حال افزایش است. دلیل رونق بازار آن همان زعفرانی بودن آن است که خواص زیادی را به این محصول بخشیده است.

کاربرد این کالا در صنایع لبنی، غذایی و آرایشی بهداشتی امروز مشهود گشته و سبب فروش بیشتر آن گردیده است.

میزان مورد نیاز اسانس زعفران مایع در صنایع

سفارش آنلاین اسانس زعفران مایع

بسیاری از مشتریان در تماس های خود می پرسند، هر بسته بندی از این اسانس زعفران مایع چه مقدار جوجه را جواب می دهد؟ یا برخی می پرسند برای استفاده در روغن های خوراکی و طعم دار کردن آن چقدر به این ماده نیاز است؟

در پاسخ می توان گفت: نمی توان یک فورمول کلی را برای همه اصناف اعلام نموده و به آن عمومیت بخشید بلکه بهتر آن است متقاضیان به صورت مستقیم از تامین کنندگان اسانس زعفران مایع درخواست نمونه محصول را نمایند.

سپس با استفاده از کارشناسان متخصص که در هر کارگاه مشغول به فعالیت می باشند می توان کمک گرفت. باری به هر جهت در کارگاه های تولید روغن خوراکی حتما افرادی با تجربه و فعال وجود دارند که می توانند این تست را انجام دهند.

انواع اسانس زعفران مایع سنتتیک و طبیعی

سفارش آنلاین اسانس زعفران مایع

معمولا اسانس زعفران مایع به صورت های مختلفی توسط شرکت های تولیدی به بازار عرضه می شود. دو دسته بندی مشهور در این حوزه به قرار زیر است:

  • اسانس زعفران سنتتیک
  • اسانس زعفران طبیعی

به راستی تفاوت این دو در چیست؟ می توان گفت نوع سنتتیک همان طور که از نام آن پیداست، ترکیب با سایر گیاهان دارویی است و درصد کمی در خود زعفران دارد. این محصول برای آن دسته از مشتریان و متقاضیانی تولید گشته که توان مالی چندانی ندارند یا اینکه می خواهد خرید این کالا برایشان با پایین ترین قیمت ممکن انجام شود.

نوع طبیعی این اسانس در واقع همان عصاره زعفران خالص می باشد که درصد زیادی از آن را زعفران تشکیل می دهد و گاهی برای مصارف دارویی نیز از آن بهره می برند.

برای اطلاع بهتر از بسته بندی این کالا و قیمت آن می توان با کارشناسان فروش آن به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و از کم و کیف معاملات آن آگاهی پیدا نمود.

سوال داری، من اینجام!