خط تولید شرکت افشانه زعفران زرافشان

خط تولید شرکت افشانه زعفران زرافشان

خط تولید شرکت افشانه زعفران زرافشان

مجموعه فرانیز عرضه کننده محصولات شرکت افشانه زعفران زرافشان با سابقه طولانی خود در خط تولید برای تمامی گروه های مصرف کننده این چاشنی زعفرانی خدمات و مشاوره ارائه می کند.

خط تولید شرکت افشانه زعفران زرافشان

با توجه به بالاتر رفتن روزانه قیمت ها خرید محصولاتی که هم کاربردی بوده و نیز از قیمت مناسبی برخوردار باشند بسیار مهم است. شرکت افشانه زعفران زرافشان با در نظر گرفتن معیار های کیفی و جهانی و سابقه طولانی خود که در زمینه تولید و صادرات زعفران به دست آورده است، اقدام به عرضه این محصولات متنوع می کند. اسپری زعفران محصولی نوین است که تولید آن از چند دهه پیش در ایران آغاز شد و با وجود استقبال مردم به اوج خود رسید.

در گذشته خانم های خانه دار و آشپز های رستوران های بزرگ بعد از خرید زعفران مجبور بودند ابتدا آن را به صورت پودر در آورده و سپس با روش هایی همچون استفاده از یخ این ادویه را به صورت عصاره مایع درآورند.

البته در این میان روش های غلطی نیز مانند ساییدن زعفران با قند رواج داشت که در حال حاضر کنار گذاشته شده اند و محصولاتی همچون عصاره های مایع، اسپری ها و پودر ها و قرص های زعفران به کار می روند.

روش تولید شرکت افشانه زعفران زرافشان کاملا طبیعی

خط تولید شرکت افشانه زعفران زرافشان

شرکت افشانه زعفران زرافشان با به کارگیری نوین ترین و جدید ترین روش های تهیه و بسته بندی محصولاتی کاملا طبیعی و تهیه شده از زعفران مرغوب به بازار وارد می کنند. به این ترتیب دو مرحله ساییدن و عصاره گیری زعفران از قبل و توسط شرکت ها صورت گرفته که مزیت های بسیاری دارد. اول اینکه به این شکل زعفران توسط دستگاه و به صورت صحیح پودر شده و کیفیت آن آسیب نمی بیند.

از آنجایی که در گذشته عدم آگاهی از نحوه صحیح پودر کردن طلای سرخ سبب از دست رفتن طعم و عطر اولیه می شد این محصول کمک بسیاری به رفع این مشکل کرد. همچنین بهداشتی بودن کالا یکی دیگر از مزیت های بی شمار آن است. چرا که افشانه زعفران زرافشان بدون دخالت دست تهیه و تولید شده و درون قوطی پلمپ شده قرار می گیرد و همین عامل محافظتی از ورود سایر مواد خارجی نیز جلوگیری به عمل می آورد.

خط تولید شرکت افشانه زعفران زرافشان

بزرگ ترین مزیت این اسپری ها پخش کردن مایع زعفران به راحتی بر روی سطح دلخواه است. به این شکل که با فشردن دکمه تعبیه شده محتویات قوطی آلومینیومی خارج می شود و کنترل ما برای استفاده از زعفران بیشتر است طوری که حتی می توان با اسپری کلمات مختلف را نوشت. برای دریافت مستقیم این محصول از شرکت می توانید اطلاعات خود را در سایت وارد نموده و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

سوال داری، من اینجام!