خرید قطره زعفران ایران همراه با مشخصات محصول

خرید قطره زعفران ایران همراه با مشخصات محصول

خرید قطره زعفران ایران همراه با مشخصات محصول

مرکز فرانیز با ارائه مشخصات محصول همراه با بسته بندی شکیل و تخفیفات ارزنده به تاجرانی که قصد خرید قطره زعفران و سایر محصولات زعفرانی را دارند این امکان را داده است تا به راحتی تجارت خود را مدریت کرده و نیاز به طی این مراحل نداشته باشند.

مطابقت ویژگی های قطره زعفران با نیاز روز بازار

خرید قطره زعفران ایران همراه با مشخصات محصول

مدیر تولید شرکت وظیفه دارد که قبل از معرفی و ارائه فراوردهای زعفرانی ، ویژگی‌های آن محصول را به ‌طور دقیق بررسی کند و مشخص کند که آیا بازار، در حال حاضر کشش معرفی این محصول را دارد یا خیر.

قبل از معرفی خرید قطره زعفران به بازار اول خواص آن رابیان می کنیم و نیاز مشتریان به این قطره را می سنجیم

خواص قطره زعفران

خرید قطره زعفران ایران همراه با مشخصات محصول

به شما پیشنهاد می کنیم خرید قطره زعفران را چون خواص بی نظیری دارد همگی ما ها می دانیم طلای سرخ یک ادویه گران بها و با ارزش است که از قدیم الایام به دلیل خواص آرام بخش و فرح بخشی که دارد جهت درمان افسرگی مورد استفاده قرار می گرفته است. در طب سنتی از این گیاه جهت رفع سرفه، برونشیت، و بهبود بی خوابی استفاده می کنند. قطره زعفران همچنین افزایش دهنده میل جنسی بوده و سبب افزایش قوای جنسی می شود. زرپران در خانم ها جهت کمک به بهبود علائم سندرم قبل از قاعدگی “PMS” به کار می رود و تاثیرت اثبات شده ای در پیشگیری از سرطان دارد.

قطره خوراکی زعفران را سه مرتبه در روز، هر بار به مقدار 3 تا 5 قطره درون یک لیوان آب یا شربت حل کرده و میل نمایید.

 خرید و فروش سرد و گرم قطره زعفران

در این نوع فروش و توزیع سرد و گرم به علت مواجهه حضوری با مشتریان، فرصت‌ های بسیار خوبی را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد که در سایر روش ‌های بازاریابی کمتر دیده می‌شوند.

  • وقت طلاست
  • مشاوره در برابر فروش
  • ایجاد آگاهی
  • پاسخ‌گویی
  • ارتباط

در این شیوه فروش و خرید قطره زعفرانتاجران و بازرگانان بیشترین بهره را می برند و همچنین سود بیشتری نصیب تولیدی ها و نمایندگان می شود.

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری در حال فعالیت هستند و محصولات شرکت های گوناگون را به سراسر کشور می فرستند. به این شکل حتی روستاهای دور افتاده نیز می توانند خرید خود را انجام داده و محصولاتشان را درب منزل تحویل بگیرند. این سایت ها مزایای بسیاری دارند برای مثال اگر کلان شهری را در نظر بگیریم متوجه می شویم خرید اینترنتی به سبک شدن و حتی از بین رفتن ترافیک شهری کمک شایانی می نماید و یا کارمندان خسته از کار و دانشجویان که مشغله بسیاری دارند به راحتی با تلفن همراه خود سفارششان را ثبت نموده و در کمترین زمان ممکن دریافت می کنند.

سوال داری، من اینجام!