خرید بهترین زعفران دنیا با برند ساریج

خرید بهترین زعفران دنیا با برند ساریج

خرید بهترین زعفران دنیا با برند ساریج

بر طبق استاندارد های جهانی، زعفران ایرانی به عنوان بهترین زعفران دنیا شناخته شده است. برای خرید بهترین زعفران با برند ساریج از طریق همین سایت اقدام نمائید.

ایران مرکز کشت زعفران در دنیا

خرید بهترین زعفران دنیا با برند ساریج

بیشترین سطح زیر کشت زعفران در دنیا متعلق به کشور ایران می باشد که در ایران نیز استان های خراسان جنوبی و رضوی سهم بیشتری را به خود اختصاص داده اند. در این استان ها زعفران به صورت ارگانیک و کاملا طبیعی پرورش داده می شود.

کشت زعفران در ایران از قدمت۳۵۰۰ساله ای برخوردار است به همین دلیل می باشد که ایران را مرکز زعفران در جهان می شناسند. زعفران ایران را از آن جهت بهترین زعفران دنیا می نامند که از لحاظ رنگدهی، تراز آن از رقم استاندارد نیز بیشتر می باشد.

زعفران به دلیل خواص فراوان و کارایی بالایی که دارد یکی از پر فروش ترین محصولات کشاورزی می باشد که بیشتر در وزن های گرمی و مثقالی به فروش می رسد.

موارد استفاده از زعفران

خرید بهترین زعفران دنیا با برند ساریج

از زعفران علاوه بر استفاده در صنایع غذایی، در صنعت دارو و لوازم آرایشی بهداشتی نیز استفاده می شود. در پزشکی از زعفران کپسول هایی تهیه می شود که در درمان آلزایمر بسیار مؤثر می باشد.

حدود ۸۵ درصد زعفران برداشت شده به کشور های متقاضی صادر می شود که متأسفانه قسمت اعظم آن به دلیل عدم تکنولوژی مناسب در داخل کشور، به صورت فله ای صادر می شود که با برند کشور مقصد بسته بندی می شود.

به دلیل قیمت بالای این محصول نمونه های تقلبی آن به وفور در بازار موجود می باشد‌. اما برای تشخیص زعفران اصل چندین راه از جمله؛ تشخیص از طریق بو و طعم وجود دارد. طعم بهترین زعفران دنیا به تلخی گرایش دارد. اگر بعد از خرید زعفران و تست، مزه آن شیرین بود شما زعفرانی بدل را خریداری کرده اید.

خرید بهترین زعفران دنیا با برند ساریج

برای خرید بهترین زعفران دنیا باید به بهترین فروشگاه ها مراجعه کرد. نمایندگی های فروش زعفران به صورت حضوری و اینترنتی در اکثر نقاط کشور مشغول ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشند تا محصولی با کیفیت را به خریداران عزیز عرضه کنند.

فرانیز یکی از چندین نمایندگی فروش زعفران می باشد که همواره هدف خود را بر مبنای رضایت مشتری قرار داده است. در این سایت با احترام به سلیقه مشتری تمامی برند های زعفران قرار داده شده است تا خریدار با مقایسه قیمت و کیفیت محصول، برند مورد نظر خود را خریداری نماید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!