تولید پودر زعفران با بسته بندی صادراتی

تولید پودر زعفران با بسته بندی صادراتی

تولید پودر زعفران با بسته بندی صادراتی

تولید پودر زعفران با بسته بندی صادراتی و شکیل باعث رغبت تجار برای عرضه این محصول خواهد شد. فرانیز با قرار دادن تمامی برند های این کالا با قیمت های متفاوت امکان خرید و انتخاب را آسان نموده است.

تولید پودر زعفران مرغوب با ماده اولیه سالم

تولید پودر زعفران با بسته بندی صادراتی

برای تولید پودر زعفران مرغوب باید ماده اولیه اصل و با کیفیت باشد. استفاده از طلای سرخ سالم و تهیه شده از کشتزار های خراسان امکان تولید یک محصول ناب را فراهم خواهد نمود.

کشت زعفران در ایران در بیشتر استان ها به صورت کم و بیش صورت می پذیرد، اما بیشترین سهم در این بین به خراسان رضوی و جنوبی با حدود ۸۵ درصد اختصاص یافته است. استان های خراسان شمالی، یزد، گلستان، فارس، همدان، اصفهان و لرستان نیز سهمی کمتر از ۱۰ درصد را دارا می باشند.

تولید پودر زعفران به صورت اصولی

تولید پودر زعفران با بسته بندی صادراتی

تولید پودر زعفران باید به صورت اصولی و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در کارخانه جات صورت گیرد. بسته بندی مناسب این محصول با درج اطلاعات لازمه مشخص مانند؛ تاریخ تولید و انقضاء، علامت استاندارد و پروانه بهداشت، باعث اطمینان خاطر مصرف کننده از سلامت کالا خواهد شد.

زعفران گیاهی چند ساله و کوچک با ارتفاع ۱۰-۳۰ سانتی متر بوده که دارای ۶ گلبرگ بنفش، ۳ پرچم و یک مادگی منتهی به کلاله ۳ شاخه به رنگ قرمز متمایل به نارنجی می باشد.

تولید پودر زعفران سبب کمک به آشپز ها برای تسریع در امر آشپزی می شود چرا که مرحله آسیاب آن حذف شده است و فقط باید آن را به مدت ۱۰ دقیقه دم داد تا یک زعفران مایع متفاوت را مشاهده نمود.

از این محصول می توان در پخت غذا، شیرینی و شربت استفاده نمود. فقط نکته ای که باید رعایت شود دم دادن آن قبل از مصرف است. استفاده از این محصول باعث جلوه بخشیدن به سفره خواهد شد.

تولید پودر زعفران با بسته بندی صادراتی

از آن جا که بسته بندی نقش بسزایی در فروش موفق یک محصول دارد لذا باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود تا بتوان وارد عرصه رقابت جهانی شد. ظاهر زیبای کالا برای خیلی از مشتریان بسیار مهم است پس باید به نظر همه احترام گذاشت.

فروش پودر زعفران به صورت فله ای و بسته بندی شده در حجم عمده از طریق سایت فرانیز صورت می گیرد تا خریدار بدون دغدغه از فروش حضوری در عرض چند دقیقه خریدی مطمئن را انجام دهد. امکان خرید  راحت در هر نقطه از کشور از مزایای بزرگ فروش آنلاین می باشد.

سوال داری، من اینجام!