بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی

بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی

بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی

افراد برای دریافت چاشنی زعفران هاتی کارا از بهترین سایت فروشگاهی زعفران می بایست که با نمایندگان فروش فرانیز ارتباط برقرار کنند و محصول را در حجم عمده در جرم هایی چون 40 گرمی دریافت نمایند.

محصولات هاتی کارا شامل انواع عصاره ها و چاشنی ها، سبزیجات پلویی با عصاره ی مرغ، انواع آرد های سوخاری و پودر سس می باشد. چاشنی زعفران هاتی کارا انتخابی است که به صورت کاملا حساب شده طعم و خواص زعفران را برای شما به ارمغان می آورد. این چاشنی نسبت به سایر چاشنی های زعفرانی متنوع بوده و سرعت پخت و پز شما را بالا می برند.

معرفی محصول چاشنی زعفران هاتی کارا

بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی

یکی از این چاشنی ‌های پرکاربرد که در اکثر غذاهای ایرانی به کار گرفته می شود، زعفران می باشد. چاشنی، نوعی سس یا ادویه است که آن را به منظور ایجاد طعم های خاص و متنوع به غذا می افزایند. بعضی از چاشنی ها مانند چاشنی زعفران هاتی کارا مخلوط ادویه‌ ها یا گیاهان خشک هستند. این چاشنی‌ها به طور عمده به صورت بسته های کوچک یکبار مصرف به فروش می رسند تا هنگامی که مایل به صرف غذا در خارج از منزل هستید بتوانید آن ها را با خود حمل کنید.

بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی

بهره گیری از چاشنی زعفران هاتی کارا از راز های مهم سرآشپز های موفق است. استفاده از آن به خوشمزه تر شدن غذا های مختلف می انجامد. انتخاب چاشنی و ادویه مناسب بسیار مهم است چرا که به میزان قابل توجهی می‌ تواند غذای شما را خوش طعم کند. چه آشپزی ماهر باشید و چه خانمی خانه دار که برای عزیزان خود غذا تهیه می کند.

چاشنی زعفران هاتی کارا که در مقدار های 40 گرمی و در کل با بسته بندی های 42 گرمی عرضه می شود، از انواع چاشنی های زعفرانی است که با ترکیب منحصر به فرد خود در کنار طعم اصیل زعفران ایرانی شما را به یاد فرهنگ آریایی می اندازد و وجودتان را از حس خوب پر می کند.

چاشنی زعفران هاتی کارا بسته بندی شده

بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی

چاشنی زعفران هاتی کارا در موارد گوناگونی کاربرد دارد و آن را می توان جهت طعم دار کردن به هر گونه خوراکی حتی چای افزود. بسته بندی چاشنی زعفران هاتی کارا پلاستیکی بوده که ویژه ادویه جات سلفونی می باشد و به طور کامل از خواص این گونه ادویه جات محافظت می کند.

همچنین ابعاد این بسته 14 × 12.5 سانتی‌متر می باشد که به طور حداکثری از پودر چاشنی زعفران هاتی کارا پر شده است. به همین علت است که این این چاشنی از مقدار و قیمت مناسبی برخوردار است.

ارزش غذایی و خواص چاشنی زعفران هاتی کارا

بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی

ارزش غذایی مواد به طور عمده در هر 100 گرم بررسی می شود و چاشنی زعفران هاتی کارا از این قاعده مستثنی نیست. این چاشنی زعفرانی با دارا بودن زعفران به میزان مناسب مصرف روزانه و پودر شده، حاوی انرژی 312.8 کیلو کالری بوده که توسط متخصصان تغذیه تیم هاتی کارا داعما در حال مطالعه و نمونه برداری است. تمامی موارد زیر نشان از آن دارد که این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای هر فرد به حساب می آید.

بهترین سایت چاشنی زعفران هاتی کارا 40 گرمی
  • همانطور که می دانید در رژیم غذایی سالم کربوهیدرات اهمیت دارد. میزان کربوهیدرات چاشنی زعفران هاتی کارا 7.5 گرم است و به علت زعفران موجود در این چاشنی که خاصیت بهبود گوارش را دارد این ریز مغذی ها به طور کامل جذب بدن می شوند.
  • پروتئین موجود در هر صد گرم چاشنی 0.32 گرم می باشد و میزان قند دریافتی شما از این محصول تنها 4.11 گرم است.
  • سدیمی که در چاشنی های غذایی جهت رفع نیاز به افزودن دیگر ادویه ها موجود است، باید به میزان لازم باشد و به مقدار مناسب  یعنی 110 میلی‌گرم در چاشنی زعفران هاتی کارا موجود است.
Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!