بهترین روش صادرات زعفران به ترکیه

بهترین روش صادرات زعفران به ترکیه

خرید دمنوش زعفران با بهترین کیفیت

افرادی که می خواهند با استفاده از بهترین روش صادرات زعفران به ترکیه را انجام دهند، با نمایندگان فروش سایت فرانیز در این مورد صحبت می کنند.

ترکیه کشوری است در شمال غربی ایران و همسایه آن محسوب می شود. این کشور آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد و نسبتا پر باران است. به خاطر موقعیت استراتژیکی آن، اهمیت زیادی برای دیگر کشور ها دارد و ایران هم از آن به میزان زیادی نفع می برد.

نام کامل و رسمی این کشور جمهوری ترکیه می باشد. به خاطر آب و هوای خوب آن و مجاورت با دریا های گوناگون، سالانه تعداد زیادی توریست به این شهر وارد می شوند.

بهترین روش صادرات زعفران به ترکیه

فرهنگ غذایی ترکیه بسیار غنی است و در سطوح جهانی شهرت دارد. مردم این کشور از ماهی های تازه، سبزیجات و روغن زیتون استفاده می کنند و به همین علت ترکیبات زیادی به بدن خود می رسانند.

از آنجایی که از خورشت ها و غذا های آبکی بهره زیادی می برند، مصرف نان در این کشور بالا می باشد. به طور کلی اگر فردی می خواهد برای اقامت به ترکیه برود، بهتر است که با غذا ها و رژیم غذایی آن ها آشنا شوند تا بهتر با آنجا اخت بگیرند.

زعفران ادویه ای ایرانی است که شهرتی جهانی دارد. این ادویه از سال های بسیار دور در خاک ایران تولید می شده است. زعفران در حال حاضر در نقاط دیگری از جهان رقبانی از لحاظ کیفیت کالا پیدا کرده است. اما میزان تولیدات ایران به حد بسیار زیادی است و هیچ کشوری نمی تواند به این حد دست پیدا کند.

سفارش عمده برای صادرات زعفران به ترکیه

بهترین روش صادرات زعفران به ترکیه

تاجران و شرکت های پخش برای این که بخواهند محصولی را به دیگر ملت ها بفرستند، بایستی در ابتدا از طریق تامین کننده ای، حجم مورد نظر محصول انتخابی خود را به دست بیاورند.

بهتر است که در اولین قدم راجع به برند ها و کالا های گوناگون زعفرانی تحقیقاتی صورت گیرد تا فرد متوجه شود که دقیقا کدام یک از آن ها مطابق با نیاز های وی می باشند و چگونه می توان از آن ها بهره برد.

اگر فردی نتوانست در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد که چه برندی را جهت صادرات زعفران به ترکیه انتخاب نماید، بهتر است که با مشاوران حوزه زعفران صحبت نمایند.

بهترین روش صادرات زعفران به ترکیه

این سایت متعلق به شرکت عرضه کننده محصولات زعفرانی فرانیز می باشد. این شرکت مدت زیادی است که فعالیت دارد و در بازار و میان تاجران شهرت دارد. از زمانی که وارد به فضای اینترنت شد، بسیاری از نقاط مختلف ایران توانستند با عوامل این شرکت ارتباط بگیرند و جهت خریداری کالا های مورد نیازشان صحبت نمایند.

در حال حاضر هم فردی که قصد صادرات زعفران به ترکیه و می خواهد به سفارش عمده محصولات مورد نظرش بپردازد، بهتر است که همین حالا از خدمات فروش زعفران بیست و چهار ساعته فرانیز استفاده کند و به این امر بپردازد.

بهترین روش صادرات زعفران به ترکیه

اگر کسی نیازمند دریافت مشاوره بود هم می تواند از خدمات مشاوره ای فرانیز بهترین بهره وری را داشته باشد و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرد. به این طریق قادر خواهد بود که خریدی مطمئن و عالی را صورت دهد و به وسیله آن نظر وارد کننده های خارجی را به خود جلب نماید.

سود چشمگیر از صادرات زعفران

صادرات زعفران به ترکیه به دلیل بعد مسافت کوتاه و عدم نیاز به صرف هزینه های اضافی، سود چشمگیری را برای تجار به دنبال خواهد داشت. خیلی از افراد واجد شرایط به بهانه سفر به ترکیه، زعفران را با خود حمل کرده و در آن جا با چندین برابر قیمت داخلی به فروش می رسانند.

ترکیه کشوری توریستی بوده که از بازار بزرگی برخوردار می باشد. کشور ترکیه با کشور های آسیایی و اروپایی تبادلات بسیاری دارد. لذا می توان محصولات کشور های مختلف مانند زعفران ناب ایرانی را در آن یافت.

با وجود تحریم ها و محدودیت صادرات محصولات ایرانی به بسیاری از کشور های اروپایی، ترکیه می تواند نقش پر رنگی را در زمینه تبادل زعفران ایرانی با این کشور ها داشته باشد.

صادرات زعفران به ترکیه به هر دو صورت فله ای و پاکتی انجام می گیرد. محصولی که توسط مسافران به این کشور وارد شده که اصطلاحا به آن صادرات چمدانی نیز می گویند، بیشتر به صورت پاکتی می باشد.

عرضه زعفران در سراسر جهان

 زعفران فقط مختص به بازار یک کشور و یا قاره نبوده بلکه شاهد عرضه آن در سراسر جهان می باشیم. از زعفران به عنوان یک ادویه معطر برای طعم دار کردن انواع گوشت استفاده می شود.

زعفران رستنی ارزشمند بوده که به دلیل دارا بودن خواص بسیار، به یکی از محبوب ترین محصولات گیاهی در جهان تبدیل شده است. عطر و بوی بی نظیر زعفران به دلیل وجود سافرانال بوده که یکی از راه های تشخیص اصالت این محصول می باشد که بویی شبیه یونجه دارد.

خرید محصول برای صادرات زعفران به ترکیه

برای صادرات زعفران به ترکیه باید محصول با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را خریداری نمود تا بتوان مشتریان بیشتری را جذب نمود. خرید زعفران برای این منظور از طریق سایت فرانیز میسر می باشد.

زعفران صادراتی باید یکدست و عاری از وجود خامه باشد. همچنین خرید کلاله های درشت که نشان دهنده کیفیت زعفران بوده نیز می تواند باعث اطمینان از رضایت مشتری شود. در واقع انتخاب مرکز خرید در این زمینه بسیار مهم می باشد.

برای تولید زعفران صادراتی باید آن را با اصول علمی و صحیح پرورش داد تا محصولی با کیفیت را برداشت نمود. با افزایش دانش بشر و انجام آزمایشات بسیار، روزانه شاهد کشف موضوعات جدیدی در زمینه های مختلف هستیم.

صادرات زعفران به ترکیه

تجار همواره با انتخاب کشور های مقصد با سفارش بالا، اقدام به صادرات می کنند. صادرات زعفران به ترکیه با توجه به میزان بالای تقاضا از سوی این کشور، می تواند سود چشمگیری را برای آنان به دنبال داشته باشد.

ترکیه یکی از کشور های پر مصرف زعفران می باشد. آشپزان آن از این ادویه ارزشمند در طعم دار کردن خیلی از غذا های خود استفاده می کنند. در فروشگاه های این کشور می توان شاهد عرضه زعفران در قفسه های ادویه جات آن ها بود.

کشور ترکیه در زمینه واردات محصولات کشاورزی، نظارت زیادی را بر روی کیفیت دارد. از این رو زعفران ارگانیک ایرانی می تواند مورد استقبال مردم این کشور قرار گیرد.

محصولات ارگانیک طرفداران بسیاری دارند چرا که در تولید آن ها از هیچ گونه ماده شیمیایی مضری استفاده نشده است. زعفرانی که در بیشتر مناطق ایران کشت می شود را به صورت ارگانیک پرورش می دهند.

پرورش با کیفیت ترین زعفران برای صادرات

برای تولید زعفران صادراتی باید آن را با اصول علمی و صحیح پرورش داد تا محصولی با کیفیت را برداشت نمود. با افزایش دانش بشر و انجام آزمایشات بسیار، روزانه شاهد کشف موضوعات جدیدی در زمینه های مختلف هستیم.

در زمینه پرورش زعفران نیز با انجام آزمایشات بر روی پیاز زعفران، خاک زمین زراعی، محصول نهایی و غیره متوجه عوامل مؤثر بر رشد بهتر زعفران می شوند. پیاز زعفران یکی از عوامل تأثیر گذار در کشاورزی پر بازده می باشد‌.

انتشار و تکثیر گیاه زعفران به وسیله پیاز یا به اصطلاحی غده انجام می گیرد. انتخاب پیاز مناسب از نظر وزن، سلامت و سن بسیار مهم است. مناسب ترین غده برای کشت؛ باید دارای وزنی بین ۸- ۳۰ گرم، عاری از کنه و قارچ و برگرفته از زمین های ۳- ۴ ساله باشد.

سوال داری، من اینجام!