ارسال چای زعفرانی تکسو به کشور چین

ارسال چای زعفرانی تکسو به کشور چین

ارسال چای زعفرانی تکسو به کشور چین

چین از جمله کشورهایی است که بیشتر به طبع سنتی اهمیت می دهند. لذا فرانیز با ارائه محصولات زعفرانی متنوع به بهترین قیمت، زمینه ارسال چای زعفرانی تکسو به کشور چین را برای تاجران و فروشندگان مختلف فراهم کرده است.

چای زعفرانی تکسو

ارسال چای زعفرانی تکسو به کشور چین

زعفران یا زرپران از تیره زنبقیان است و به عنوان ارزشمندترین و گران بهاترین ادویه دنیا شناخته می شود. از این رو به طلای سرخ نیز معروف است. متخصصین شرکت تکسو از این گیاه پر خاصیت، فرآورده های فراوانی را تولید کرده اند که یکی از این فرآورده ها چای زعفرانی تکسو است. این محصول از معروف ترین ها در بازار زعفران و مواد غذایی می باشد که از مرغوب ترین مواد اولیه و زعفران های خراسان با استاندارد های روز دنیا  تهیه و بسته بندی شده است. شرکت تکسو این محصول را به صورت کیسه ای و بسته های حاوی ۲۵ عددی تی بگ عرضه کرده است. در بسته بندی این محصول از بگ های پلیمر فود گرید به کار برده شده و برای حفظ کیفیت مواد آن و عدم نفوذ رطوبت از آنولوپ های متمایز استفاده گردیده که این نوع بسته بندی استاندارد رضایت مشتریان را به همراه داشته است. چای زعفرانی تکسو با رنگ به خصوصی خود یک نوشیدنی معطر با طعم فوق العاده بوده و جزو پیشنهادات برای پذیرایی از مهمانان در دورهمی ها و مجالس می باشد.

خواص استفاده از چای زعفرانی تکسو

ارسال چای زعفرانی تکسو به کشور چین

از قدیم الایام در ایران بعد از آب، چای خوش عطر زعفرانی طرف داران خاص خود را داشته است.

چای زعفرانی تکسو دارویی شفا بخش، اکسیر جوانی و نیز یک نوشیدنی گرم و مقوی جهت تندرستی و شادابی برای کسانی است که راز سلامتی خود را در طبیعت می جویند. در دنیای امروز که مشکلات روحی و عصبی جز لاینفک اتفاقات روزمره شده این نوشیدنی آرامش لازم و کافی را به انسان می بخشد. پس هر زمان که انسان احساس خستگی کرد می تواند یک فنجان چای زعفرانی تکسو مصرف کند. چای زعفرانی تکسو با توجه به تجمع خواص چای و زعفران در آن، کمک فراوانی به هضم غذا و بهبود عملکرد گوارش بدن می کند.

مزایای استفاده از چای زعفرانی تکسو

ارسال چای زعفرانی تکسو به کشور چین

از جمله مزایای استفاده از چای زعفرانی:

  • این چای در مدت زمان کوتاه آماده می شود.
  • قیمت کاملا مناسبی دارد.
  • بسته بندی آن شیک بوده و مطابق با استاندارد های روز دنیا می باشد.
  • عطر و رنگ طبیعی زعفران را دارد.
  • از بهترین زعفران خراسان ایران تهیه شده است.
  • بدون اسانس و مواد نگه دارنده و کاملا سالم می باشد.
سوال داری، من اینجام!